ZORGELOOS EEN BIJEENKOMST OF EVENEMENT IN DE MARIËNHOF ORGANISEREN? ZEKER WETEN!

ZORGELOOS EN VERANTWOORD SAMENKOMEN DOOR ALLE VOORZIENINGEN EN EEN BAK AAN ERVARING!
Wij krijgen dagelijks de vraag gesteld of er -ondanks de constant wijzigende maatregelen– events en congressen kunnen worden georganiseerd in ons monumentale pand. We kunnen volmondig en luid zeggen; JA! Onze locatie voldoet ruimschoots aan alle noodzakelijke voorzieningen en protocollen voor zakelijke bijeenkomsten én meer!

EXTRA VOORDELEN VAN DE MARIËNHOF

Onze locatie is dankzij de vele zalen, veelal hoge plafonds, optimale ventilatie en gangen uitermate geschikt voor het optimaal ontvangen en verzorgen van evenementen en bijeenkomsten. Gezien onze vele vierkante meters en de door ons genomen maatregelen is het op onze locatie prettig en veilig samenkomen in ons pand.
Ons team heeft de afgelopen maanden heel veel ervaring opgedaan in het verantwoord organiseren van bijeenkomsten. Wij kijken er enorm naar uit om u en uw gasten te mogen ontvangen op onze locatie!

WE HELPEN U GRAAG VERDER

Heeft u vragen over de bovenstaande maatregelen en hoe wij onze locatie coronaproof hebben ingericht? Neem dan gerust contact met ons op  of bel naar 033 463 29 79

Benieuwd hoe anderen een bijeenkomst in de Mariënhof hebben ervaren? Lees ervaringen van meer dan 65 opdrachtgevers die (ook in tijden van corona) u voor zijn gegaan.

 

 

 

 

 

UPDATE N.A.V. PERSCONFERENTIE 26 NOVEMBer 2021

Wij geven op deze pagina een update wat de persconferentie van vrijdag 26 november jl. betekent voor uw bijeenkomst op onze locatie.

RICHTLIJNEN VANAF ZONDAG 28 NOVEMBER, GELDEND TOT 19 DECEMBER
Onderstaande richtlijnen zijn van toepassing voor de congres- en evenementenbranche;
– Alle bijeenkomsten op onze locatie vinden plaats middels een toegangsbewijs.
– Alle gasten dienen een mondkapje te dragen tijdens het verplaatsen binnen onze locatie.
– Een vaste zitplaats verplicht voor al uw gasten.
– Iedereen dient 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
– U kunt gebruik maken van de maximale capaciteit van onze 1,5 meter opstelling per zaal.
– Uw bijeenkomst kan plaatsvinden tot 17.00 uur op onze locatie.

We kijken er enorm naar uit om ook in deze periode het sprankelende verschil te maken tijdens uw evenement of bijeenkomst! We zullen er daarom ook voor zorgen dat dit veilig en verantwoord plaats zal vinden!

EVENEMENTEN/BIJEENKOMSTEN MET TOEGANGSBEWIJS

De richtlijnen van de Overheid volgend vinden alle bijeenkomsten en evenementen op onze locatie sinds zaterdag 25 september plaats middels een toegangsbewijs. Lees op de website van de Rijkoverheid meer over het houden van evenementen/bijeenkomsten met een toegangsbewijs. Heeft u vragen hierover? Neem dan gerust contact met ons op.

 

SAMEN MAKEN WE HET VERSCHIL

We vragen aan u om op locatie de adviezen van onze ‘zorgdragers’ op te volgen. Daarnaast vragen wij al onze gasten om zich aan de basisregels van de Rijksoverheid te houden. Wat wij daarom verwachten van u en uw gasten:

  • Was regelmatig uw handen en maak gebruik van onze hygiënetafel.

  • Nies en/of hoest in uw elleboog.

  • Blijf bij klachten thuis.