SPRANKELENDE WERKWIJZE

Bij de Mariënhof geloven wij dat we samen het verschil kunnen maken en daarom werken wij met een talentvol team waarin iedere individu zorg draagt voor de uitvoer van zijn/haar expertise. Graag nemen wij u mee in onze werkwijze, zodat u precies weet wat u van ons mag verwachten.

KOM IN CONTACT

Aan de andere kant van de telefoon of e-mail wacht een enthousiast salesteam. Vanaf het moment van kennismaking denkt ons salesteam persoonlijk mee over de invulling en uitvoer van uw bijeenkomst.

LOCATIEBEZOEK

Om er zeker van te zijn dat onze locatie bij uw evenement past, bent u altijd van harte welkom om langs te komen voor een locatiebezoek. Uw contactpersoon geeft u graag een rondleiding en laat u zien wat er mogelijk is. Op deze manier krijgt u een gevoel bij onze locatie en kunt u goed inschatten of het is waar u naar op zoek bent.

HET OFFERTETRAJECT

Wanneer wij helemaal duidelijk hebben wat uw wensen zijn, gaan we voor u aan de slag. We maken een persoonlijke offerte en sturen deze per mail toe. Samen met uw contactpersoon zorgt u dat de offerte inhoudelijk uiteindelijk helemaal naar wens is. Wanneer de offerte akkoord is sturen wij u een bevestiging toe. Zodra wij deze getekend retour hebben ontvangen, is uw evenement definitief bij ons geboekt. Vanaf dan ligt onze rol in het toeleven naar de uitvoer van uw evenement.

Uw contactpersoon zal vervolgens zorgdragen voor de samenwerking met collega’s voor het uitwerken en uitvoeren van al uw wensen: van catering en techniek, tot eventueel extra inhuur van materiaal of decoratie zoals bijvoorbeeld bloemen.

UITVOER

Uw contactpersoon van de salesafdeling schakelt met alle teams van onze locatie. Het operationele team, het keukenteam en eventuele leveranciers. Het keukenteam gaat met de catering aan de slag en het operationele team zorgt dat de locatie en gereserveerde ruimtes er precies bij staan zoals is afgesproken.

Tijdens de uitvoer van uw evenement is er een partymanager aanwezig. Deze is op de dag zelf uw aanspreekpunt en zal er voor zorgen dat de dag succesvol en vlekkeloos verloopt. De partymanager zal u persoonlijk ontvangen en staat de gehele dag exclusief om u te ondersteunen en te begeleiden. Geen vraag is te gek!

NATRAJECT

Na het evenement neemt uw contactpersoon telefonisch contact met u op om te horen hoe u en uw gasten het evenement hebben ervaren. Is alles naar wens geweest? Heeft u nog tips of feedback voor ons? Na het gesprek draagt uw contactpersoon uw evenement over aan onze financiële afdeling voor de financiële afhandeling van uw bijeenkomst. Ook zij staan voor uw klaar wanneer u nog vragen heeft.

Wij hopen natuurlijk dat uw evenement op onze locatie u goed bevallen is en daarom blijven wij graag in contact. Uw contactpersoon zal doorlopend voor u en uw toekomstige aanvragen klaar staan.